fakeid.300bpiNog eenmaal voor het begin van de zomervakantie presenteert Amnesty een benefietconcert. Op vrijdag 8 juni staat Fake ID op het podium van de Bunker. Fake ID is jonge band uit Nijmegen die zich met een combinatie van britpop, reggae, ska en punk hoorbaar maakt aan iedereen die dat wil en niet wil. De band vindt zijn oorsprong op het HAN college, waar in rap tempo werd gewerkt aan een strak en dansbaar repertoire. Fake I.D. is inmiddels twee keer in de studio geweest, en heeft acht nummers en een clip opgenomen. Op vrijdag 8 juni komen ze naar Gemert, waar ze met hun strakke show zeker indruk zullen maken.

Het voorprograma wordt verzorgd door het singer/songwriter duo Brickhouse and Grimm, twee vriendinnen met veel fantasie, een passie voor muziek, en slecht gevoel voor humor. Brickhouse and Grimm, dat zijn Kelly van Gemert en Xandra Blokhuizen.

Amnesty voert actie voor een goed wapenhandelverdrag.

De avond begint om 21.00 uur, de toegang is gratis, een vrijwillige bijdrage gaat naar het werk van Amnesty.

Iedereen is welkom in de Bunker, St-Annastraat 60, in Gemert.