Stolen Moments 300bpiOp vrijdagavond 17 april treedt de band Stolen Moments op in de Bunker in Gemert ten bate van Amnesty. Stolen Moments is een Rythm & Bluesband uit Gemert/Veghel, die na enkele jaren met veel vallen en opstaan nu in de definitieve bezetting speelt. De band is opgebouwd rond zanger Pieter van den Elzen, die wordt bijgestaan door Bart op sologitaar, Bob op drums, en Joost (bas en zang) Bekende en minder bekende covers van o.a. Joe Henry, JJ Cale, Chuck Berry en de Stones staan op de playlist.

In het voorprogramma spelen Gemertenaren Roel van Duijnhoven en Frans van der Horst. Zij maken luistermuziek die nog het meest doet denken aan Simon en Garfunkel met een vleugje Crosby en Nash. Ze zetten de tent zeker op z'n kop :-)

Roel Frans 300bpiHet voorprogramma begint om 21.00 uur, de toegang is gratis, uw vrijwillige bijdrage van minimaal 4 euro gaat in zijn geheel naar het werk van Amnesty Gemert-Bakel.

Iedereen is welkom!